mattias - 74: Absolut! I vartfall från min sida. Det var hans korrumperade utspel där han snyftade och beklagade sig i pressen över att "behöva lämna" Timrå IK. Fansen har varit fantastiska och det vill jag tacka dem för! Han kunde knappt tacka oss tidigare men helt plötsligt när övergången är bekräftad och klar, när det det finns någon återvändo då skall han liksom försöka släta över det hela och röka fredspipa med fansen! Forget it!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
mattias - 74: Absolut! I vartfall från min sida. Det var hans korrumperade utspel där han snyftade och beklagade sig i pressen över att "behöva lämna" Timrå IK. Fansen har varit fantastiska och det vill jag tacka dem för! Han kunde knappt tacka oss tidigare men helt plötsligt när övergången är bekräftad och klar, när det det finns någon återvändo då skall han liksom försöka släta över det hela och röka fredspipa med fansen! Forget it!
One time JUDAS, Always JUDAS!