1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074249

Sv: Både Moe och Svensson ikväll..
dr-nix: ...men redan i Dagbladets pappersupplaga avslöjades det väl att Svensson gör comeback. Viktigt hur som helst.

Svarskommentarer

Sv: Både Moe och Svensson ikväll..
Skarin: För moralen i laget är detta av yttersta vikt såklart. Att det faktiskt börjar komma tillbaka lite folk så att de spelare som sliter hund mycket mer än vanligt varje match kan få spara lite på krutet. Svensson är ju den spelare som saknats enormt mycket inte minst i boxplay. Nu kämpar vi för att vända trenden och mer än gärna är vi med ända från start ikväll!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...