1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074292

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Nightfly:
Äsch nu hoppar du väl lite väl högt tycker jag nog. Fast de har god öl på puben i london förstås...

Men jag ska lägga ner min visa så fort jag hör att Timrå kommun på något vis löst trafik situationen... Kanske kanske någon boende i timrå timråit som fotledes tar sig till isladan på match kan gissa hur det är att sitta fast i bilen..

Och hur roligt är det på en skala med de j-a idioterna (ursäkta mig) som går flera minuter innan slutsignalen för de ska hinna undan trafik kaoset...fast de är ju förståss inte lokal patrioter med äkta timrå hjärta.... eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.