Inlägg: 1074351
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
RTS: Jag vill också se se riktig open ice tackling från Mäkiaho. Var det inte det som var hans signum? Nä vi har en jäkligt snäll buse :)
: KRAMPAKTIGT.
Syns att självförtoendet är en bristvara just nu.
Kan inte Mäkiaho proppa den där Larsson.