Olle: Exakt vi behöver alla på isen nu,men järna med hög intensitet,bra avvägda tacklingar.
Inlägg: 1074363
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
fighter: Som på beställning så kliver RJ upp på blå och sätter in ett monster! Mycket fint, synd att det blev en halvmiss.
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Nån som ser matchen och kan rapportera hur spelet ser ut.- Timrå leder ju skotten ganska bra..har vi tryck i anfallszon?