Inlägg: 1074500
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Hahl Bundy: Japp...Åkerlund var bra,synd bara att han inte fick mera hjälp vid första kassen han släppte in!Wandell är strålande i många sekvenser,grabben kommer att bli viktig för Timrå..Pääjärvi mycket bra som vanligt!
Säg nåt positivt. Kan du det?