...så missar inte bara Robin denna match. Även Lotvonen. Inte bra! Men nu när vi får tillbaka lite spelare så faller ju andra bort. Det är ju en gammal regel nu mera. Synd också att Martin "fjanten" Thörnberg är tillbaka efter skada för dem. Åkerlund fortsätter självklart i mål. Försvarsspelet blir det viktigast av allt ikväll. Känns som att vi hade behövt Robin och Lotvo.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Synd också att Martin "fjanten" Thörnberg är tillbaka efter skada för dem.
Åkerlund fortsätter självklart i mål. Försvarsspelet blir det viktigast av allt ikväll.
Känns som att vi hade behövt Robin och Lotvo.