Inlägg: 1075694
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Kerstin_k: Inte är det väl en av dina elever som jävlas lite med magistern? Eller förresten... En tio-elvaåring har väl mer att komma med i debatten.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Kerstin_k: Men snälla du det är ingen junior vi pratar om utan den i särklass bäst betalde spelaren i Timrås historia.
Man måste kunna ha lite merkrav på honom än många andra.
Han är slut som spelare!!! i alla fall i Timrå
Man måste kunna ha lite merkrav på honom än många andra.
Han är slut som spelare!!! i alla fall i Timrå
Det är nog ingen lösning att bänka eller flytta honom i kedjorna. Ge spelarna lite kontinuitet som omväxling. Låt Hynning, Hedström och Tenkrat växa in i kedjan och inte byta spelkamrater inför varje match.
Tror ändå på något sätt att det kan vara rätt att ha lite överseende och tålamod med Jonte tills vidare. Visserligen har vi haft det med honom jättelänge. Men visst fasiken finns kvalitéerna hos honom bara det vill släppa.
Förövrigt anser jag att han absolut inte gjorde bort sig idag och inte de tidigare matcher han har spelat center heller.