1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1075695

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Tycker laget Timrå IK börjar få ordning på det defensiva mer och mer. Hoppas trenden håller i sig och att alla jobbar 60 minuter + ev. förlängning.
Precis som Ambroo säger var det lite si och så med Hynning idag, han verkar ha fått en svacka sen Timo vart skadad.
Åkerlund är en gigant, han är en matchvinnarmålis nu. Lite osäker utanför målet bara.

Minimera misstagen ännu mer och vinn mot Rögle nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.