Inlägg: 1075709
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
andyo: Hur många poäng har vår hyllade förstacenter gjort i år ???? 1 poäng på sju matcher !!! Jävligt bra måste jag säga.... Helt klart värd varenda krona :)
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
andyo: Tänk, jag trodde man var naiv och icke-kritiskt tänkande om man är blåögd...
Men du kanske tycker att jag är icke-kritisk?
Men du kanske tycker att jag är icke-kritisk?
Utan såna som er hade fan inte hockeysnack funnits!