Tikinmyheart: När jag såg tacklingen på tv'n igår blev jag förbannad att domarn tog ut Jonte. Så därför var jag tvungen att gå in och se om den imorse. Och i.o.m. att Jonte väljer att hoppa.... fan vad dumt. Hade han bara hållit skridskorna på isen och gått in likadant så hade det varit en "snygg" tackling. Men nu så protesterar jag inte till en avstängning - dock vill jag inte att den ska bli lång.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men nu så protesterar jag inte till en avstängning - dock vill jag inte att den ska bli lång.