1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1076101

Sv: EU-stöd
ChriZt3r: Nej du har helt fel. Det finns en oerhört stor del av befolkningen i Timrå Kommun som har en enorm kärlek till sina kommun, patrioismen flödar. De skulle offra oerhört mycket för sin kommun!

Om det vore som du sa, att alla tyckte Timrå var ett skithål - förklara då hur dom röstar fram samma sorts personer år efter år som sitter på arslet och formar, styr och ut(av)vecklar Timrå Kommun?

Svarskommentarer

Sv: EU-stöd
andyo: För mig är Timrå bara Timrå IK, flyttar TIK så finns inget kvar där för mig. Så jag kan förstå lokalbefolkningen om man tar det enda dom har.
Klart att det finns säkert annat men inte i mina ögon.

Sv: EU-stöd
andyo: "Om det vore som du sa, att alla tyckte Timrå var ett skithål - förklara då hur dom röstar fram samma sorts personer år efter år som sitter på arslet och formar, styr och ut(av)vecklar Timrå Kommun?"

Lathet?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer