ChriZt3r: Det har jag undrat över ett tag nu. Betänk att Sossarna har haft egen majoritet sedan man gick till valurnorna för första gången. Förutom en treårsperiod(?) förra mandatperioden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ChriZt3r:
Det har jag undrat över ett tag nu.
Betänk att Sossarna har haft egen majoritet sedan man gick till valurnorna för första gången. Förutom en treårsperiod(?) förra mandatperioden.