jonmannen: Jag iaf har slängt iväg dom orden mer en en gång om Timrås klack :) Jag tycker det kan vara skönt med lite kaxighet, så länge det inte övergår i dryghet vilket jag tycker är en helt annan sak :)
Men det är ju faktiskt typiskt svenskt ( precis som du säger) att inte gilla det, och det är inget fel med det tycker jag heller :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det är ju faktiskt typiskt svenskt ( precis som du säger) att inte gilla det, och det är inget fel med det tycker jag heller :)