Jaha då kan vi vänta oss att Jonte blir avstängd då. Jag tycker inte att han hoppar på bilderna. Ser mera ut som han flyger upp på Gustavssons utfällda ben och nerhukade kropp. Och nån armbåge är defenetivft inte uppe
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker inte att han hoppar på bilderna. Ser mera ut som han flyger upp på Gustavssons utfällda ben och nerhukade kropp. Och nån armbåge är defenetivft inte uppe