Jo visst!! Han har inte varit bra, men det spelar ingen roll så länge vi inte skapar ett SKIT framåt. Tycker hela laget ska skämmas å det största. Det här är inget annat än ett stort fiasko!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo visst!! Han har inte varit bra, men det spelar ingen roll så länge vi inte skapar ett SKIT framåt. Tycker hela laget ska skämmas å det största. Det här är inget annat än ett stort fiasko!!!!