... det hemska är att snart lär man inte bara heja på Timrå... Man kommer heja på alla lag som möter typ Luleå och SSK samt de andra lagen som är i botten av tabellen.
Det enda som talar för att vi ska lyckas vända är att Rögle tappat 3-0 förut
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det enda som talar för att vi ska lyckas vända är att Rögle tappat 3-0 förut