Konstigt... Jag har sagt i tre säsonger att Backlund inte håller. Fått en del skit för det, nu verkar det som fler och fler inser det jag sett länge.... Känns som att nu måste något hända ! Men vad ? Håller med Ambroo att laget saknar karaktär. Nya spelare/tränare vet jag inte om det kan vara en lösning?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som att nu måste något hända ! Men vad ? Håller med Ambroo att laget saknar karaktär. Nya spelare/tränare vet jag inte om det kan vara en lösning?
Tur att Jonte är bra vart fall ;)