1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1076636

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Bigthelin: Årets Timrå är ett hot mot mitt hockeyintresse. Det är fan inte roligt att se dom spela längre. Kan ta förluster så länge man visar att man kämpar på isen

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
jonmannen: Jag sa till frugan på skoj för 3-4 matcher sen, att spelarna kanske vill ha bort Challe och detta var enda sättet. Kanske var det så, jag börjar tro lite på det även om de är proffs och har betalt. Jag menar är man missnöjd med sin arbetsledare på jobbet maskar man kanske också.
När man nästan ger upp och går ifrån matchen hoppas man lite innerst inne att det måste vara något fel, för varje individuell spelare är ju tillräcklgt bra för att prestera enormt mycket bättre än så här, jaja en period kvar men den skiter jag nästan i.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer