Skarin: Frågan är om man har hämtat sig tills på torsdag då?
Känns ju nästan bisarrt att sitta och hoppas att Luleå och Södertälje lyckas förlora minst 1 match mer än oss redan nu. För det känns som vår ända räddning just nu...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns ju nästan bisarrt att sitta och hoppas att Luleå och Södertälje lyckas förlora minst 1 match mer än oss redan nu. För det känns som vår ända räddning just nu...