Kerstin_k: Tyvärr tror jag inte heller att paintball är lösningen (tänkte skriva något elakt om ammunition där men avstår).
"Alla vet ju att dom måste höja sig ett par snäpp."
Det stora problemet är att alla inte enbart måste höja sig individuellt utan TILLSAMMANS. Om det finns "bad seeds" i truppen måste de behandlas omedelbart och det görs nog inte med lek utan snarare mer allvarsamma metoder.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Alla vet ju att dom måste höja sig ett par snäpp."
Det stora problemet är att alla inte enbart måste höja sig individuellt utan TILLSAMMANS. Om det finns "bad seeds" i truppen måste de behandlas omedelbart och det görs nog inte med lek utan snarare mer allvarsamma metoder.