JimmyH: Jo då. Framtill matchen mot DIF var Backe bra. Bättre än ifjol trots alla insläppta mål. Du blev glad när jag sa det, men jag menade det. Han var väl bra mot DIF också, trots det billiga målet som du blundade för som gjorde att matchen gled ur händerna på oss. Men, men. Du slingrar dig. Det gör kanske jag också.
Alltså, framtill DIF-matchen (på ett ungefär) så tycker jag Backe gått framåt. Men även just då tycker jag ju inte att han är en topp 3 målis. Nej, nej. Nu verkar det som att det börjar bli som vanligt igen. Det skrev jag också. Det blev nog lite för mkt för dig i ditt Backe-älskande.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alltså, framtill DIF-matchen (på ett ungefär) så tycker jag Backe gått framåt. Men även just då tycker jag ju inte att han är en topp 3 målis. Nej, nej. Nu verkar det som att det börjar bli som vanligt igen. Det skrev jag också. Det blev nog lite för mkt för dig i ditt Backe-älskande.