winstonoboogie:Helt rätt vart tog Timrå andan ivägen!Den är ju som totalt puts väck numera.
Finns ju många namn i laget men va faan är allt nånstans för inte är det i Timrå anda dom är i...jävla glidare som åker omkring som nå fjoller å är knappt svettig när dom intervjuas i TV,,,,fyy faan...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Finns ju många namn i laget men va faan är allt nånstans för inte är det i Timrå anda dom är i...jävla glidare som åker omkring som nå fjoller å är knappt svettig när dom intervjuas i TV,,,,fyy faan...