Skarin: vi sopar bort challe !!! Vi gör oss av med Challe, hedström och bygger ett riktigt klassigt timrå med lite skridskoåkning, mycket skott på mål ( anfall är bästa försvar )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vi sopar bort challe !!!
Vi gör oss av med Challe, hedström och bygger ett riktigt klassigt timrå med lite skridskoåkning, mycket skott på mål ( anfall är bästa försvar )
Vi behöver ny energi omgående !!!!!!