Per HApps: Men du då det är inte bara drycken man får ändra på.
Har vi inte en spelare t.ex. som går under smeknamnet "bagarn", var visst någon pizza det var frågan om... tror inte Gunde åt pizza när han idrottade... han drack väl inte ens kaffe.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har vi inte en spelare t.ex. som går under smeknamnet "bagarn", var visst någon pizza det var frågan om... tror inte Gunde åt pizza när han idrottade... han drack väl inte ens kaffe.