Inlägg: 1077757
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Hittills har det inte sett ut att vara nån ära att spela för Timrå förutom Pääjärvi, Lander o Wandell o kanske nån till.
Tror du på mirakel? Jag gör det ibland men nu? Vet inte.
Tror du på mirakel? Jag gör det ibland men nu? Vet inte.
"Timrå hej, Timrå heja på, vi ska alla slå
och kämpa för vår ära"
Ja, nu gäller det verkligen att kämpa så att vi alla kan gå hem från matchen på torsdag med äran i behåll.