...så verkar Champions Hockey League bli en succé. Bra med publik och bra spel. Nu spelar visserligen LHC som en påse nötter stundtals men det är kul att se Zürich ställa om med stenhårda och enkla passningar på bladen. Undrar bara hur många år det dröjer innan TIK får chansen att vara med där.
Inlägg: 1078124
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...Hade det inte varit bra att ha kvar Erik Andersson nu?
Någon kanske redan tagit upp detta?
Någon kanske redan tagit upp detta?