1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078196

Sv: Apropå nånting...
Modano: Mycket underlig analys av en ytterst anonym skribent.
Inte ens klubbtillhörighet har du. Hmm, *sniff sniff* det luktar soffliggare.

Måste en spelare verkligen dela ut tacklingar för att vara bra. Har då inte lyckats hitta någon info om att varken Lill-Strimma eller Zäta varit sluggers... exempelvis. Det ska bli ett sant nöje att se om du kan bevisa motsatsen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Gurra-: Spelar man back så måste man tackla eller ? Men du kanske tycker det är otäkt för dig så innebandy är kanske din grej. Snälla rädda vinner inte SM GULD för´övrigt så har jag säsongskort iiiiii För övrigt titta på insläppta mål bra back spel av dessa rädda svaga tanter Gurra hha ha

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer