1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078980

Sv: Nationalsången
SwärdH:

Hoppas "Rednexpojken" sjunger den nu när han ändå är i närheten.

Men jag tycker ändock att den kan sparas till slutspelet.

Svarskommentarer

Sv: Nationalsången
friskan:
Bravo Friskan tänk att du kände på dig att "Rednexpojken" skulle framträda. Bonus till att han tog resten av gänget med sig.

Spännande match och två poäng, Härligt.

Sv: Nationalsången
Personligen tycker jag att nationalsången ska avskaffas under själva seriespelet och framföras enbart före matcherna under slutspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.