Inlägg: 1078980
Svarskommentarer
Sv: Nationalsången
friskan:
Bravo Friskan tänk att du kände på dig att "Rednexpojken" skulle framträda. Bonus till att han tog resten av gänget med sig.
Spännande match och två poäng, Härligt.
Bravo Friskan tänk att du kände på dig att "Rednexpojken" skulle framträda. Bonus till att han tog resten av gänget med sig.
Spännande match och två poäng, Härligt.
Sv: Nationalsången
Personligen tycker jag att nationalsången ska avskaffas under själva seriespelet och framföras enbart före matcherna under slutspelet.
Hoppas "Rednexpojken" sjunger den nu när han ändå är i närheten.
Men jag tycker ändock att den kan sparas till slutspelet.