Inlägg: 1079837
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart: Det känns som Ward är en högriskvärvning. Det kan slå väl ut men det kan också vara så att han är sämre än de vi redan har. Det enda man kan vara säker på är att han kommer dra på sig utvisningar.
Tyvärr brinner det i kepsen på han allt för ofta för att jag ska svälja honom med hull och hår. Å andra sidan ersätter han Lotvonen och Persson alla dagar i veckan.
Ahh fan, jag är kluven.