Inlägg: 1079878
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja jag skulle inte ha nåt emot om vi hade nån som kunde dela ut ett frimärke titt som tätt.
Frågan är dock vilka man väljer att ställa över. Styf är ju snart tillbaka och jag har svårt att se att man väljer att sätta Lotvonen eller Jonsson på sidan. Just Styf är ju given och det gäller även för Lehtonen och Skogs tillsammans med de båda ovan nämnda och det skulle alltså isåfall innebära att Erixon och Moe blir överflödiga, liksom Persson då. Men som Moe har spelat på sistone så vore det beklagligt.
Frågan är dock vilka man väljer att ställa över. Styf är ju snart tillbaka och jag har svårt att se att man väljer att sätta Lotvonen eller Jonsson på sidan. Just Styf är ju given och det gäller även för Lehtonen och Skogs tillsammans med de båda ovan nämnda och det skulle alltså isåfall innebära att Erixon och Moe blir överflödiga, liksom Persson då. Men som Moe har spelat på sistone så vore det beklagligt.
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om detta redan kommenterats härinne men jag tycker faktiskt att hr Jonasson på radio v-norrland fick till en liten lustighet mitt bland alla grodor under matchen mot DIF senast. Sedan Bremberg kommit ur läge och missat en chans slänger CJ ur sig (ungefär) följande: "Bremberg kommer ur läge och har inte en promille till chans att sätta den pucken..."
Annars är han väl precis vad vi saknat bakåt, är det något man gapat efter den här säsongen så är det väl en smula rejält spel i egen försvarszon. Lite kompromisslöshet, dvs nån som kan "chefa" i egen zon. Känns som att Ward kan ha de kvalitéerna om han nu kan se till att hålla sig på isen.