Kevin O Shea: Är det så tycker jag att man kan bromas lite i den (som jag upplever det) alltför hårda amorteringstakt. Vidare skulle det vara jättebra om klubben med alla som är inblandad i kommunikationen mellan klubben och supportrar/sponsorer kunde vara lite mer tydlig. Ena sekunden finns det slantar medan det dagen efter inte finns några.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vidare skulle det vara jättebra om klubben med alla som är inblandad i kommunikationen mellan klubben och supportrar/sponsorer kunde vara lite mer tydlig. Ena sekunden finns det slantar medan det dagen efter inte finns några.