Om grabbarna lirar som mot Brynäs och Djurgården (under de bättre delarna av matcherna) så tror jag faktiskt på en efterlängtad bortaseger. Mitt tips 2-5.
Inlägg: 1080090
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
John K: Tyvärr blir super torsk, mot saik,,tänk själv vi är ju helkassa ingen center och värdelösa backar, målvakter som släpper in en och annan puck,,och räntorna är så j-la höga så bara dumt att lägga på sig mer utgifter genom att åka sååå långt