dr-nix: Jajjamen.Men det är inte offensiven som varit problemet,vi har ju ändå gjort rätt många mål,men släppt in på tok för många.
Men dom här ryktena känna ganska overkliga när man läser dom till en början,men ok om jag fick bestämma så behåller jag jonte tänk om han blommar ut i lule hemska tanke,har man chans på Ward så varför inte ge honom en chans.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ändå gjort rätt många mål,men släppt in på tok för många.
Men dom här ryktena känna ganska overkliga när man läser dom
till en början,men ok om jag fick bestämma så behåller jag jonte
tänk om han blommar ut i lule hemska tanke,har man chans på
Ward så varför inte ge honom en chans.