1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080100

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Harryhaffa:
Men enligt omröstninges så har det vänt nu....är det bra eller dåligt?

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
friskan: Beror på bygger man en rondell, kan man åka runt den då ändras inte färdriktningen och därmed vänder det inte, MEN! med tanke på rådande konjuktur och ränte läge kan det vara bra att vända, med tanke på det tilltagande hällsotillstånd hos merparten av de inblandade beslutsfattarna, som ska med hänsyn taga till logistik och infrastruktur i det dagliga sammhället, så är jag skepptiskt till en vändplan,,,,svårt detta

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.