Inlägg: 1080139
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fighter: Skööönt. Nubben får nog börja att värva bra spelare till Frölunda. Hans spelarbudget kanske är för liten:)
Sv: Apropå nånting...
fighter: Och efter i morgon är det risk att det ser minst lika illa ut ... :-( . Vinsterna mot Brunas och Djurgården räcker inte långt om de inte blir fler.
Inte blir det lätt i morgon. Och sedan väntar MoDo och LHF. Rysare allihop.
Inte blir det lätt i morgon. Och sedan väntar MoDo och LHF. Rysare allihop.
kvalplats.