Inlägg: 1080239
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Sassa brassa mandelmassa, som man sa på juniortiden.
Ett till trappsteg på vägen upp till elitserieplats.
Ett till trappsteg på vägen upp till elitserieplats.
Jag tror på en jämn match som vi vinner med uddamålet skulle vara skönt med en bortasegar