Hahl Bundy: Inte alls... Vi vinner med 3-2 och det blir Lotvonen(!) som avgör.
Inlägg: 1080280
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ambroo: Det får vi hoppas på.
Själv vill jag nog se Lander el. Pääjärvi avgöra.
Hur som havre, Tufft blir det.
Själv vill jag nog se Lander el. Pääjärvi avgöra.
Hur som havre, Tufft blir det.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ambroo: Lotvonen alltså? Det tvekar jag på. Vi vinner med 4-2, Tenkrat gör 2 mål.