Kevin O Shea: Min känsla är att många i klubben samt supportrar inte inser hur allvarligt läget är. Jag begriper inte vilka lag vi ska ha bakom oss ? Fattar inte folk att om man ligger efter med 10-12 poäng så tar man aldrig ikapp det... Kolla på Brynäs ifjol. Detta Timrå klarar inte en kvalserie !
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men vi kan fortfarande vinna kvällens match ;)