Mackelito: Klart som fan att man är bättre än så här. Sen att man inte tycks vilja visa upp det är ju en annan sak. Angående PP så ligger det ju mycket i vad Challe sa inför förra matchen. Att Timrå knappt gjort några riktiga PP-mål utan att dom kommit på konstiga spelvändningar och oordnat spel. Timrå IK är bättre än så här men PP-spelet är INTE detsamma.
Inlägg: 1080507
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vilken liiiten sump där av Hynning... Förövrigt så måste SkAIK vara de sämsta serieledarna sen Brünass.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Olle:
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Hihi, och SSK håller f n på att trycka tillbaka DIF också. Men vi sitter lugnt i båten, det är skadornas fel det här. Vi ger Pärssinen en chans till, det är han värd.