1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080719

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Per HApps: Din lilla solstråle där.
Håller absolut inte med om Hynning. Tycker att han varit topp-3 framåt sedan omstarten (tillsammans med Tenkrat och Pyrret). Ser grymt bra ut.

Skogs är betydligt bättre än i inledningen, även om det rimligen bör finnas ett antal procent till att ta ut. Men så länge det går framåt är det bra.

Vad än Bagarn är i behov av är det då fan inte ett nytt hjärta. Han skulle täcka Hyvönens direktskott i split, utan susp.

Backlund är naturligtvis inte bra just nu, nej. Men lika osmakligt som jag tycker det är att ideligen spotta etter åt Hedströms håll tycker jag att dina små utfall mot Backlund är. Hade Åkerlund varit fit hade han givetvis stått. Nu står Backlund, och nog fan kämpar han med det alltid.

Mäkiaho ser onekligen ut att ha konditionsproblem, ja.

Lotvonen? Tycker mest att hans problem är det gamla vanliga: oförmågan att spela fysiskt. Väldigt märkligt när man är typ 3 meter lång och väger två ton.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.