Yellowcard: Nått sånt då!
Inlägg: 1080720
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
lincoln: hehe.. nåja nöjd är man iaf=) damen fick hjärtklappning när jag vrålade högt till 3-3 iaf. Galet!