Inlägg: 1080723
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Muuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaahahahahaha!!
8 pinnar från serieledning
8 pinnar från serieledning!!!
Väck barnen, sälj alla spelare och bränn upp Eon Arena!
8 pinnar från serieledning
8 pinnar från serieledning!!!
Väck barnen, sälj alla spelare och bränn upp Eon Arena!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Per HApps & Blizzard: Det var då ett j-vla gnäll! (Tänk att Laken skulle skriva det).
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
helt otroligt,måste vi vinna med 10-0 för att gnället ska försvinna här inne?
Man kan ju faan tro att detta är modolidernas Gb
Man kan ju faan tro att detta är modolidernas Gb
Hynning försvann in i ett svart hål efter Pärssinens skada- håller med!
Skog spelar fast sig själv i hörnen, och då utan press.- kan skogs spela?
Lotvonen är som ett kylskåp utan skridskor- nja, en skridsko iaf!
Persson skulle aldrig ha fått ett kontrakt med TIK- PRECIS
Bagarn är i behov av ett nytt hjärta,- som det ser ut nu
Mäkiaho är sämre tränad än en dartspelare- typ!