Inlägg: 1080746
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Laken:
Förstår att du måste vara diplomatisk, annars har du ingen chans att bli sportchef. :)
Förstår att du måste vara diplomatisk, annars har du ingen chans att bli sportchef. :)
Dessutom var det DU som tog upp diskussionen om 71'an igen. Som sagt jag ser endast till Timrå IK's bästa och hoppas han gör en kanonmatch på torsdag!