Inlägg: 1080771
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Foyn: Det vore en dröm som går i uppfyllelse att få se en arg och grinig Jonte som äcklar sig med Wernblom, Per-Åge och Sussie.
Finns ingen som är värd ett mål så pass mycket som Jonte just nu. Men han är ingen center.
Finns ingen som är värd ett mål så pass mycket som Jonte just nu. Men han är ingen center.
Jonte "the awekening"