Inlägg: 1080772
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Bragd-Birger: nä exakt Jonte har blivit allas hackkyckling skulle vilja se någon gå igenom hans knäskada jag.
Karln ä ju människa och lär ju inte må bättre av att alla spy galla över han.
Ta Wandell va han så jävla bra idag, nä
Istället stötta karln.
MOE snacka om att den killen har höjt sin lägsta nivå grymmt.
Karln ä ju människa och lär ju inte må bättre av att alla spy galla över han.
Ta Wandell va han så jävla bra idag, nä
Istället stötta karln.
MOE snacka om att den killen har höjt sin lägsta nivå grymmt.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Bragd-Birger: Semi !!! Tar vi oss dit blire faen streeking i E.on. Håll i era flickvänner.... Timrå i semi, då åker kläderna av !
Hedström förstår jag inte hur man kan kritisera så in i helvete hårt den här säsongen. För det första har han knappt spelat, och för det andra har han - när han väl spelat - fått göra det i en ny experimentroll som center.
Och jag lovar, jag kommer tortera dig tebaks när vi lirar semi.