MB: Det är bra det! Nåja, nu ska jag sova gött av dessa 2 välbehövda poäng. Fan så viktigt, natti!
Inlägg: 1080803
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Yellowcard:
Förbannade PPV som hade någon förbannad service på skiten.........
Men jag överlever, så FANtastiskt att grabbarna lyckades vända på steken där uppe. LJUVLIGT !
Förbannade PPV som hade någon förbannad service på skiten.........
Men jag överlever, så FANtastiskt att grabbarna lyckades vända på steken där uppe. LJUVLIGT !