Notera mest speltid idag! Eric Moe med 23:13 .. 2 Sekunder före Lehtonen :P
Inlägg: 1080805
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Bengt-Åke var på plats, kanske så slutar det med en chans i landslaget för Moe (om inte nu så kanske i ryska turerningen).
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.
Jag håller med angående Moe, han imponerar. Roligt att Tenkrat fick avgjöra med två mål, det vore bra om han kom igång. Hynning kan även bli en tillgång om han fortsätter kämpa på. Det finns mycket att jobba på vad gäller boxplay dock.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Mathias: Moe är kung just nu! helt underbart vad han blivit bättre på ett år :)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
En sådan här kväll känns det ganska bra att Moe och Lehtonen kom tillbaka efter sina skador samt att Tenkrat förstärkte på artistkontrakt...