1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1080860

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Olle:

Visst borde det vara så. Men när Giffarna närmar sig kvalstrecket i takt med minusgraderna är det svårt att sluta bry sig. Det blev precis som jag förutspådde i min presentation: Hockeyn börjar i november. Fotbollen är ännu inte riktigt över...

Zigge:

Sant. Liksom jag också skrev i ett inlägg för några dagar sedan: Är detta månne början på ett tabellras för Brynäs del? Gärna för mig. Av alla lag i elitserien är BIF mitt allra värsta hatlag. Historien har gjort sitt. Som Timråit kan jag inget annat än att önska Brynäs allt ont. Så är det bara. Släkten är värst. Grannar suger mest. Ner med skiten. Låt dem lida...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jävla skön seger idag, mitt tips på 3-3 gick in också, synd man inte lira som man tänker.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.