Inlägg: 1081407
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps:
Vi är några stycken som inte begriper vaför du går på matcher överhuvud taget efterson du tycker allt med Timrå IK är pest och Pina.
Vi är några stycken som inte begriper vaför du går på matcher överhuvud taget efterson du tycker allt med Timrå IK är pest och Pina.
Varför då? Jag påtalade ett problem och din lösning är att folk skall stanna hemma? Vaknat upp på fel sida i dag?